درب اتوماتيك

پرشيادر ارائه دهنده انواع درب هاي اتوماتيك و كركره برقي اتوماتيك با برند گزه آلمان.اين محصولات را از ما بخواهيد.

درب اتوماتيك

شركت پرشيا در ارائه دهنده درب هاي اتوماتيك ، نماينده رسمي GEZE آلمان بوده و با هدف ارائه محصولات با كيفيت و مرغوب در اين عرصه مشغول به فعاليت مي باشد و اميد دارد با اين هدف بتواند گامي موثر جهت جلوگيري از اتلاف منابع و سرمايه هاي كشور بر دارد.

 

شركت پرشيا در با عرضه طيف وسيعي از درب هاي اتوماتيك GEZE جهت كاربري هاي گوناگون و همچنين با در اختيار داشتن مجموعه اي از امكانات بالقوه قادر خواهد بود نياز شما مصرف كننده گرامي را به بهترين شكل ممكن و با بالا ترين حد كيفيت برآورده سازد.

 

 

معرفي شركت GEZE :

 

شركت GEZE با بيش از 140 سال سابقه ( تاسيس 1863ميلادي ) به عنوان شركتي پيشرو در حوزه صنعت، در كشور آلمان ، يكي از معتبر ترين و بزرگترين توليد كنندگان درب هاي اتوماتيك و ديگر صنايع وابسته به آن است . اين شركت داراي نمايندگيهاي بسياري در اقصي نقاط دنيا بوده و فروش و نصب آن در خود آلمان ، نسبت به محصولات مشابه، رتبه اول را داراست.

شركت GEZE داراي تنوع زيادي از محصولات با كاربري هاي گوناگون بوده و براي هر نياز و سليقه اي راهكار قابل قبولي ارائه مي دهد . طراحي محصولات GEZE به گونه اي است كه ضمن برخورداري از ظرافت و زيبائي منحصر به فرد ، عمر مفيد بسيار بالايي دارد و در شرايط استفاده مستمر ، بي وقفه به كار خود ادامه مي دهد . كليه قطعات به كار رفته در درب هاي اتوماتيك اين شركت 100 % ساخت كشور آلمان بوده و از كيفيت و استانداردهاي بسيار بالايي برخوردار است .

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد