كركره برقي اتوماتيك پلي كربنات

پرشيادر ارائه دهنده انواع درب هاي اتوماتيك و كركره برقي اتوماتيك با برند گزه آلمان.اين محصولات را از ما بخواهيد.

كركره برقي اتوماتيك پلي كربنات

كركره برقي اتوماتيك پلي كربنات يا كركره برقي هاي شفاف نوعي از كركره برقي هاي فروشگاهي هستند كه از مواد كامپوزيتي تركيبي با پلي كربنات و فايبرگلاس تشكيل شده اند كه بنا بر سفارش مشتريان محترم عرض كمتر از 4 متر از لوله آلومينيومي و عرض بيشتر از 4 متر از لوله استيل استفاده و مونتاژ ميشود و كركره برقي اتوماتيك شفاف را تشكيل ميدهد.
در مقايسه كركره برقي اتوماتيك پلي كربنات (شيشه اي) با ساير كركره هاي برقي اتوماتيك به علت استفاده از مواد پلي كربنات با مقاومت بسيار بالا در برابر ضربه هاي ناگهاني بيشترين ضريب امنيتي در برابر سرقت و تغييرات آب و هوايي محافظت و در برابر اشعه UV را دارا مي باشد.

 پليمر ياد شده يكي از مستحكم ترين پليمرهاي موجود در دنياست كه در برابر مقاومت ضربه و حرارت را گلوله با كاليبر 9 ميليمتر تست شده است.

با توجه به زيبايي و هماهنگي با نماي ساختمان تنوع رنگ نيز براي اين محصول در نظر گرفته شده است و داراي 20 رنگ متفاوت است كه شفاف يكي از رنگ هاي متداول آن ميباشد. استفاده از ليزر جهت آرم نيز به زيبايي كار مي افزايد و اين گزينه ها باعث شده تا فروشگاه هاي معتبر لوكس استفاده از اين نوع كركره برقي اتوماتيك را در دستور كار خود قراردهند.

مي توان تيغه هاي كركره برقي اتوماتيك پلي كربنات شفاف يا رنگي را به صورت تركيبي با تيغه هاي دوجداره آلومينيوم هم مونتاژ كرد.

همچنين در صورت نياز مي توان با افزودن مواد و يا سند بلاست آن را به كركره برقي اتوماتيك پلي كربنات مات تبديل كرد.

از كركره برقي اتوماتيك با تيغه هاي پلي كربن ميتوان براي امنيت پنجره ويلاهاي مسكوني، ورودي انبارهاي شيميايي، بانك ها و موسسات مالي با حذف نرده هاي استيل استفاده كرد و به زيبايي و ديد كامل شعبه افزود.

تيغه هاي پلي كربنات كركره برقي اتوماتيك با ضخامت 2 ، 3 و 5 ميليمتر توليد مي شوند.

همچنين كيفيت ، نوع برند ، وزن هر متر مربع ، جنس لوله و يا زوار بين تيغه هاي كركره برقي اتوماتيك پلي كربنات در قيمت تمام شده كركره برقي اتوماتيك پلي كربنات تأثير گذار هستند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.